Pagina's

donderdag 10 juli 2014

Mijn boekenverlanglijstje juli 2014

In afgelopen maanden zijn er weer heel wat leuke boeken uitgekomen. De boeken die daarvan op mijn verlanglijstje zijn beland, zowel Nederlandse chicklit als Young Adult boeken, laat ik je in dit artikel zien.




Graduationday - Joelle Charbonneau
Dit boek noemde ik al in mijn TBR-lijst van deze zomer. De andere delen had ik beide erg snel uit en ik ben erg benieuwd hoe het afloopt met Cia.

Verslingerd/verkikkerd/glazuur - Lisette JonkmanIk moet iets bekennen, ik heb nog geen enkel boek van Lisette Jonkman gelezen, na alle reviews die afgelopen maand zijn verschenen van het nieuwe boek van Lisette Jonkman, Verkikkerd, staan haar boeken hoog op mijn lijstje. Nederlandse chicklit boeken behoren voor mij tot de leukste chicklit boeken, vaak moet ik hard op lachen. Dus ik hoop dat ik snel een boek van haar aan mijn collectie kan toevoegen.



The book of Life - Deborah Harkness
Twee jaar geleden las ik op vakantie het eerste deel van de All Souls (Allerzielen) trilogie, A Discovery of Witches (Allerzielen), ik vond het een heel goed boek. Toen had ik heel erg geluk, want toen ik weer thuis was, was net het tweede deel van de serie verschenen Schadow of Night (De schaduw van de nacht). Ik kon dus bijna meteen verder lezen in het tweede deel van de serie. En nu na twee jaar wachten is het bijna zover het derde deel komt op 15 juli uit (15 augustus voor de Nederlandse editie). De boeken van deze serie zijn wel erg dik, vaak meer dan 600 pagina's, maar dat vond ik geen enkel probleem bij de eerste twee boeken. Als een boek leuk is en veel pagina's heeft, heb je lang lees plezier. 

Dubbelspel - Eline Stiekema
Weer een Nederlandse chicklit. Als een boek de chicklitschrijfwedstrijd van 2013 heeft gewonnen en een beschrijving heeft als dit boek, moet het wel een leuk boek zijn. Ik ben erg benieuwd naar dit boek en hoop het binnenkort te kunnen lezen.

Welke boeken staan er momenteel op jouw verlanglijstje?

1 opmerking:

  1. Die lijken me alle vier heel leuk om te lezen. Maar nummer drie staat ondertussen al TWEE jaar op mijn wishlist. Ik ga dus heel gelukkig zijn wanneer ik die eindelijk kan lezen.

    BeantwoordenVerwijderen