Pagina's

dinsdag 1 juli 2014

Mijn eerste blogpost

Laat ik beginnen met welkom. Welkom op mijn plekje op het internet, waar ik ga bloggen over voornamelijk boeken, maar ook andere dingen die mij bezig houden.

Na het bedenken van een leuke blognaam, die nog niet bezet, wat al best een opgave is, komt het: de eerste blogpost. De eerste blogpost is voor mij als de eerste bladzijde van een dagboek, schrift of notitieboekje, ik wil hem bijna perfect hebben. Wil ik een recensie schrijven over mijn laatst gelezen boek, "Insurgent" van Veronica Roth, maar wat al even geleden is door de tentamen week? Wil ik een recensie schrijven over een van mijn favoriete boeken, "In zeven sloten" van Astrid Harrewijn of van de leuke film die ik onlangs in de bioscoop zag, 22 Jumpstreet? Of een blogpost over mijn favoriete Young Adult boeken of mijn to read list voor deze zomer? Na een tijdje twijfelen besloot ik gewoon hier mijn eerste blogpost over te schrijven. 

Ik ben deze (boeken)blog begonnen om weer wat meer te gaan lezen, want ik merk dat ik er op het moment niet veel tijd voor vrijmaak en vind dat ik dat meer moet gaan doen, omdat het heerlijk vind om even in een boek "te verdwijnen". 

Nu weten jullie dus al beetje wat voor blogposten jullie de komende tijd kunnen verwachten. Ik ga twee à drie keer per week posten. Laat gerust een reactie achter met feedback, daar ben ik erg blij mee. Op naar de tweede blogpost!

bron
Heb jij ook dat je de eerste pagina van een dagboek, schrift of notitieboekje heel erg netjes wil hebben?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten